Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında Didim’de Kolpa grubu sahne aldı. Etkinliklerin kent genelinde devam edeceği bildirildi.

Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi